Thursday, December 3, 2009

~cinta, love, 愛, 사랑, حب~

assalamualaikum...

lama tak meng"update" blog murahan ni.

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah...

masih dikurniakan seketul daging di dalam badan yg masih berdegup... daging yg menentukan hina atau mulia seseorang itu.

"hati"...

dan hati ini sentiasa...

ingin di sinari "nur kasih" dari si dia,
tetapi lupa hanya NurNya yang membawa ke syurga..

mengharapkan sesuatu dari si dia,
sedangkan lebih besar ganjaran dari yang Maha Esa...

harapkan bahagia dari si dia,
sedangkan jalan sakeenah hanya kepadaNya...

ingin menjadi sempurna di depan si dia,
tetapi tidak pernah pula menyempurnakan kehendakNya

cemburu bila org berbalas sms dengan si dia,
tetapi apabila melihat orang lain berlumba2 berbicara denganNya, aku diam tak terasa apa2...

kenapa hati ini bergetar bila bertemu si dia,
tetapi tidak pernah pula bergetar apabila mendengar ayat-ayatNya

kenapa aku bergegas bangun utk mendapatkan panggilan dari si dia,
tetapi tidak pernah pula bergegas menyeru seruan DariNya

aku selalu fikir tak dapat hidup tanpa si dia,
tetapi lupa tanpaNya, tiadalah aku dan si dia~

dan yang paling menyedihkan...

aku kasih dan ingin mengubah si dia,
tetapi aku tak sedar yang aku hanya akan membawa si dia menuju NerakaNya

*bicara hati...

ps: fufufufufufu... dr mne la aku copy paste mnde2 ni...

pesan made: 상압하지 마...

7 comments:

Unknown said...

ak faham perasaan ko..haha

Abu Abdullah said...

kalo post ko ni ade rate, mmg ak rate da..haha

cokobong said...

fufufufufu

상압하지마

-sha- said...

hontouni kimochi warui!

아마르 (AMMAR) said...

to ahmad: siapakah tuan hamba?

to dol: tergugat an ko~

to mad cokobong: love is sangap~ fufufufuf

to sha: 뭐라고?

zulhelmi said...

berbakat rupanya.huhu

아마르 (AMMAR) said...

to zul: da leh lawan hilal eh? hehe