Sunday, June 14, 2009

~Holy 대~

salam...

aaa, ttbe tringin nk post mnde br... kalu x, kesian kat blogspot sbb sponser blog nie, tp ak x update2... huhu...

spt yg tertera di atas, holiday bakal menjelma... but xtau la nk wat ape... hehe... rs cm bes lax pg kelas.

exam cmne? hehe, wait n see. setelah bbrp hari bermastautin di library tanpa kad library yg sah (pnjm kad dol sbb xwat lg kad...)

so gud luck kpd spe2 yg msh de paper... kita jumpa di SANA~

wslm

(aku: first time post mnde2 yg xde paedah cmnie. eh, ke sume yg ak post x berpaedah? haha)

11 comments:

YamaShita KaiTo said...

holiday tak tau nak wat pe? Ape lagi, balik mesia r jOm...kelmor ajak berdota...haha~

tak pun, hang sponsOr kami semua pi berjaulah ke korea...amcm? Okeh? huhu~

PrinCeSS said...

kita pun dua hari lagi nak HOLIDAY..
x sabar..^^

아마르 (AMMAR) said...

ㅋㅋㅋ, 좋겠다...

YamaShita KaiTo said...

Quote AMMAR's comments:
"ㅋㅋㅋ, 좋겠다..."

What the....?

ape daa yang hang tulis nie?

Abd Hakim Hamidon said...

"ㅋㅋㅋ, 좋겠다..."
"Blah blah, I hope ..."

sumber: http://translate.google.com

ntah betul x ..

+akufobia+ said...

sampai bila kat JB?

BATU BERSURAT said...

Salam "orang Korea Celup"

Kan banyak menda kat Korea yang payah nak nengok kat Msia ni. Janganla kemut sangat, tak tau nak post apa, amik gambo pakai hp canggih enta tu, post je...takyah ayat pun takpa...kalau enta kelentong pun bukan kami tau... :D

Kesian yang berziarah ke blog enta, hidangan dah sejuk... hehehe... jangan mara haaa....

Amacam balik mukhayyam aritu? Tunjuk ar gambo2 tu pada mamat korea...tgk respon mereka...

Wassalam

Saifuddin said...

sungguh tak berpaedah... huahaha

[ Nazihah ] said...

Adakah kamu orang korea tumpangan yang lupa nak naik kapal terbang mana untuk balik malaysia??

+akufobia+ said...

haha.kedek.

握壽司Stanley said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社